Moi. Olen ihan tavallinen 21-vuotias naaras. Ajattelin ruveta kirjoittamaan blogia laihduttamisen tueksi, kun kaikki muutkin tuntuvat sitä tekevän.

Olen 165-senttinen ja tällä hetkellä noin 55-kiloinen tyyppi. Pudotin kesällä kymmenen kiloa painostani, mutta haluaisin tiputtaa vielä viisi ja se ei tunnu oikein mitenkään onnistuvan. Oon kyllä repsahdellut ihan kiitettävästi, viimeksi eilen söin noin 200 grammaa suklaata. Huh huh sanon minä. Lisäksi olen köyhä, joten en omista vaakaakaan, kun muutin ja edellinen vaaka oli kämppiksen oma. Pitänee investoida.

Päätös: en syö enää turhia hiilihydraatteja (esim. sokerin ja valkoisen vehnäjauhon voisin jättää kokonaan pois) enkä juo enää kaljaa. Urheilen ainakin kolme, mielellään neljä kertaa viikossa. Paastoan jonkun päivän  viikossa pelkällä mehulla. Katsotaan, miten lähtee.

Tänään olen syönyt:
- ruisleipä kananmunalla
- appelsiinimehu
- latte
- itsetehtyä soijamakaronilaatikkoa
- puolukkamehua
- perunarieska + sulatejuustoa
- kolme mandariinia
= eli aika lailla liikaa. Pitänee jättää aamupala väliin, aamulla on helpompi olla syömättä kuin illalla.

Ollapa laiha ja ihana.